قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی و قیمت انوع مبل شویی در منزل در تهران مبلشویی در منزل تهران

قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی و قیمت انوع مبل شویی در منزل در تهران مبلشویی در منزل تهران

قیمت مبل شویی در منزل
بایگانی
  • ۰
  • ۰

تمیز کردن مبلمان

مبل شویی همانند شستشوی فرش ماشینی و دستباف و… یکی از خدماتی است که قالیشویی ایران مهر به شما ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که تیمی که برای شما می فرستیم، شامل متخصصان خبره ای است که می دانند نسبت به جنس پارچه و نوع لکه های روی مبلتان چگونه مبلمان شما را مثل روز اول تمیز کنند. این کار با دستگاه ها، فرچه ها و برس های مخصوصی انجام می شود. نکته حائز اهمیت در این روش این است که کارگران دستگاه هایی دارند که با مکش بالا، آب اضافی درون مبل را به داخل خود می کشند و همین امر، که در خانه امکان پذیر نیست، باعث می شود مبل هایتان اصولی شسته شده و پوسیده نشوند. نکته دیگری که باید به آن بپردازیم این است که اغلب روی مبلمان ها پر از لکه های انواع غذاها، میوه ها و مخصوصا اگر فرزند خردسال داشته باشید، خوراکی های عجیب و غریب است. گاهی اوقات این لکه ها به دلایل مختلفی قدیمی می شوند. شما قطعا نمی دانید که همه این لکه ها را با چه روشی می توانید پاک کنید و از طرفی در این میان جنس مبل شما نیز مهم است.

خدمات شستشوی مبل و مبل شویی تهران
شرکت های شستشوی مبلمان در تهران گروهی از خدمات را تحت عنوان خشکشویی در محل ارائه می دهند ، این خدمات شامل خشکشویی در محل برای تمیز و شستشوی انواع مبلمان ، صندلی ، بالش ، ملافه ، تشک تاتامی ، فرش و انواع ماشین آلات و دست- فرش های بافته شده

خشک کردن در محل با کمک دو دستگاه انجام می شود که ابتدا از جاروبرقی برای از بین بردن تمام گرد و غبار داخل مبلمان استفاده می شود و مبلمان فاقد گرد و غبار است ، سپس مبلمان خود را با رادیاتور و شوینده مخصوص استفاده می کنید. در آخرین مرحله شسته شده ، با استفاده از دستگاه مکش آب و رطوبت در مبل ، برداشته می شود و مبلمان شما حدود 2 تا 3 ساعت پس از شستشو تمیز و آماده استفاده می شود.


خدمات شستشوی مبلمان در تهران برای منازل مسکونی
بیشترین کارخانه های استفاده از لباسشویی در تهران منازل مسکونی است و مبلمان خود را به شرکت های خشکشویی می سپارند تا مبلمان آنها تمیز و معطر باشد. اما بسیاری از خانوارها از این امر آگاهی ندارند که علاوه بر شرکت های مبل شویی ، شرکت های مبل شویی خدمات خشکشویی ، فرش و موکت را نیز در محل ارائه می دهند که همه این موارد با مراحل فوق مطابقت دارند.


خدمات شستشوی مبلمان برای رستوران ها ، کافه ها و سالن ها
اگر صاحب رستوران ، کافه یا سالن نیز هستید ، باید به خاطر داشته باشید که نظافت در مشاغل شما از اولین و اصلی ترین اولویت های مشتری است و به دلیل مسافرت مشتری ، صندلی و مبلمان شما نیز مورد نیاز است. نظافت منظم داشته باشید و همچنین می توانید در توافق با شرکت های خشکشویی ذکر شده مبلمان و صندلی های خود را برای آنها بگذارید.


خدمات خشکشویی ویژه سینما و آمفی تئاترها
هنگام تماشای فیلم و تئاتر ، بعضی از تماشاگران همیشه از تنقلات ، نوشیدنی و تنقلات برای سرگرمی استفاده می کنند و در بسیاری از موارد این تنقلات و تنقلات روی صندلی ها می ریزد و لکه های زیادی از چربی و خاک بر جای می گذارد ، شرکت های شستشو در تهران آنها همچنین خدمات تمیز کردن صندلی های سینما و آمفی تئاتر و خشک کردن صندلی ها بر اساس توافق.

فیلم برای شستن مبلمان در محل

شستن مبل
نکاتی برای افزایش عمر مبلمان
امروزه مبلمان یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون منزل محسوب می شود و استفاده از آنها در طراحی خانه روز به روز بیشتر می شود. با توجه به افزایش شدید قیمت مبلمان ، منطقی ترین راه برای کاهش هزینه های اضافی نگهداری مبلمان به طور کلی است.

حفظ و افزایش طول عمر مبلمان نیز به اصول و قوانینی نیاز دارد ، جایی که بدون رعایت اصول این قوانین ، همیشه می توانید از پاکیزگی و درخشش مبلمان خود لذت ببرید. در این بخش ما برخی از قوانین اساسی برای نگهداری مبل در خانه را به شما معرفی خواهیم کرد ، مراقب باشید.


از جاروبرقی استفاده کنید
هر وقت از جاروبرقی برای نظافت منزل استفاده می کنید ، پس از اتمام کار جاروبرقی ، از سری مخصوص مبلمان تمیزکننده ای که در بدنه جاروبرقی نصب شده است برای تمیز کردن گرد و غبار سطح پارچه مبلمان استفاده کنید ، گوشه ها را امتحان کنید و با دقت بین درزهای پارچه را تمیز کنید تا گرد و غبار روی پارچه و داخل پارچه کاملا پاک شود.

این باعث افزایش طول عمر پارچه تودوزی شما می شود زیرا گرد و غبار به مرور پارچه را شل می کند و پارچه کیفیت خود را از دست می دهد و باعث پارگی ، از بین رفتن رنگ و غیره می شود.


از نور خورشید محافظت کنید
همیشه مبلمان خود را از نور خورشید دور نگه دارید ، تابش مستقیم نور خورشید باعث فرسودگی پارچه می شود و در بیشتر موارد پارچه مبل مورد علاقه شما زنگ زدگی را ایجاد می کند و کیفیت روز اول را نخواهد داشت. نور خورشید کیفیت پارچه را نیز کاهش می دهد و پارچه را پاره می کند ، نور مستقیم خورشید علاوه بر تأثیر مستقیم بر کیفیت پارچه مبلمان ، به گرداب مبلمان شما نیز آسیب می زند.


لکه ها را بلافاصله تمیز کنید!
ممکن است چای ، قهوه ، نوشیدنی و چاودار روی مبلمان خود ریخته باشید و اگر لکه را بگذارید و بگذارید بعداً پاک شود ، لکه هایی روی آنها ایجاد می کند ، با این تفاوت که تمیز کردن آن مشکل است. رنگ مبل شما نیز تغییر رنگ داده و از کیفیت آن کاسته می شود و مبل زیبا جلوه جذاب اصلی خود را از دست می دهد. برای دیدن روش های صحیح از بین بردن لکه های مبل ، به قسمت آموزش لباسشویی فرش مراجعه کنید. در اینجا چند لکه وجود دارد که ممکن است روی مبل شما باشد و باید سریعاً پاک شوند:


مخاط را از روی کاناپه پاک کنید
انواع لکه ها را از روی مبل چرمی پاک کنید
یک لکه چای را از روی مبل پاک کنید
لکه های قهوه را از روی مبل پاک کنید
آب انار را از مبل جدا کنید
لکه های گیلاس را از روی مبل پاک کنید
لکه های چربی را از روی مبل پاک کنید
بررسی اجمالی شرکت های شستشوی مبلمان در تهران
کاربران گرامی ، در این بخش می توانید تجربه خود را در رابطه با خدمات شستشوی مبلمان و شرکت هایی که خدمات شستشوی مبلمان را به شما ارائه داده اند وارد کنید ، یا اگر در نظر دارید که می توانید

 

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • سیمین تراب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی