قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی و قیمت انوع مبل شویی در منزل در تهران مبلشویی در منزل تهران

قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی و قیمت انوع مبل شویی در منزل در تهران مبلشویی در منزل تهران

قیمت مبل شویی در منزل
بایگانی
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی مبل وسیله ای برای شستشوی راحت مبل و سطوح مختلف مانند فرش است ، بدون آسیب رساندن به مبل با مکانیزم و عملکرد مناسب بهترین عملکرد را دارد. شما می توانید برای خرید ماشین لباسشویی مبل با قیمت مناسب و مشخصات دقیق تر ، با کارشناسان فروش مبلمان صحبت کنید.

مبل را بشویید
کاربرد این دستگاه علاوه بر مبل های شستشو ، برای فرش و موکت مورد استفاده قرار می گیرد و برای مصارف بزرگ صنعتی مناسب است. ماشین لباسشویی مبل با بدنه استیل معمولاً در بازار موجود است. در طراحی جدید آنها با محفظه های شکم نیز تولید می شوند. این دستگاه ها به عنوان مبل های حفاری شناخته می شوند و آنها تمیز کردن مبل ها را با استفاده از مته هایی که دارند فقط برای مکش آب شروع می کنند. در کف مبل ها باید از جاروبرقی صنعتی استفاده شود. برخی از این دستگاه ها همچنین توانایی مکیدن آب را دارند و بزرگتر هستند. که به مبل شویی صنعتی معروف هستند.

تمیز کردن مبلمان به دلیل وجود و رشد باکتری ها و همچنین زیبایی و ظاهر مبل بسیار مهم است که به راحتی با ماشین لباسشویی مبل قابل حمل انجام می شود. از مبل های سیار بیشتر در دفاتر نظافت استفاده می شود که معمولاً نیروها را برای تمیز کردن مکان های مختلف می فرستند.

مزیت استفاده از ماشین لباسشویی برای مبل
یکی از کاربردهای مهم مبل تمیزکردن مبل از آلودگی در اعماق مبل است و سطحی نیست. و شوینده استفاده شده به لایه های زیرین نفوذ نمی کند و صدمه ای نمی زند خشک شدن سریع مبل باعث راحتی استفاده از خود مبل می شود.

نحوه کار مبل
برای استفاده صحیح از عملکرد شستشوی مبل باید به مراحل زیر توجه کنید. اولین قدم استفاده از شوینده یا پاشش آن است که برای مدلهای مختلف متفاوت است بعضی از آنها با استفاده از نازل مخصوص اسپری ساخته می شوند ، در حالیکه برخی دیگر از برس برای پخش مواد شوینده روی سطح مبل استفاده می کنند. بعد از این مرحله ، زمانی که باید برای دستگاه صرف کنیم ، به طوری که هر چه مواد شوینده بیشتر روی سطح مبل بمانند ، از نظر کیفیت تمیز بودن مبل ، کارآیی بیشتری دارند. و این دوره زمانی به این مشکل بستگی دارد. در سطح مبل گم شوید. آخرین مرحله مرحله مکش است که در آن ماده شوینده جذب کننده آلودگی ها باید با قدرت مکش بالا مکش شود تا بوی بد و آلودگی موجود در مدل های با کیفیت زمان خشک شدن روی مبل از بین برود. این نیز به مرحله مکش بستگی دارد.

اجزای مبل
نازل های اسپری و پاک کننده های مکش ، مخزن آب کثیف برای جمع آوری آلودگی ها پس از شستشو ، مخزن آب تمیز برای ذخیره آب و مواد شوینده از قسمت های اصلی ماشین لباسشویی مبل است. در برخی از مبل های بزرگ صنعتی قسمت های اصلی مبل تمیز است. بعضی از آنها با برس روی سطح کمپرسور هوای فشرده تمیز می شوند تا غلظت بیشتری از مواد شوینده یا کف حاصل از آن حاصل شود. کار می کند.

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • سیمین تراب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی