قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی و قیمت انوع مبل شویی در منزل در تهران مبلشویی در منزل تهران

قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی و قیمت انوع مبل شویی در منزل در تهران مبلشویی در منزل تهران

قیمت مبل شویی در منزل
بایگانی
  • ۰
  • ۰

در خدمات شستشوی مبل سعادت آباد ، اگر لکه های خون روی سطح مبل ظاهر شود ، آنها با استفاده از تجربه و مهارت های لازم ، اقدام به رفع لکه می کنند.
این متخصص ابتدا کمی نشاسته را در آب حل کرده و با هم مخلوط می کند تا غلیظ شود ، سپس لکه خون را با این خمیر پوشانده و پس از خشک شدن کامل مخلوط ، آن را از مبل جدا می کند.
سپس با یک برس نرم لکه را کاملا پاک کنید. و در نتیجه یکی از سخت ترین لکه ها را از روی مبل پاک می کند.

شستن مبل در شهر چیتگر
هنگام شستن مبل در شهر چیتگر ، تعدادی عملیات برای از بین بردن لکه های میوه روی مبل انجام می شود تا از شر لکه های میوه خلاص شوید.
در واقع ، لکه های میوه یکی از رایج ترین لکه های مبلمان است. اثاثه یا لوازم داخلی ابتدا مبل را با در نظر گرفتن رنگ مبل تمیز می کند ، اگر سطح مبل شما سفید است ، آن را با کمی آب و صابون بشویید تا لکه پاک شود.
اگر پارچه مبلی پشمی باشد ، از مخلوط 20٪ آب اکسیژنه و آمونیاک استفاده می شود. در آخر ، اگر مواد مبل شما ابریشمی یا رنگی است ، از مخلوط 90٪ آب و الکل به طور مساوی برای از بین بردن لکه های میوه روی مبل استفاده می کند.

شستن مبل روی شل
برای شستن مبل روی شل برای از بین بردن لکه های چربی می توانید از متخصصان این زمینه کمک بگیرید. البته به خاطر داشته باشید که از بین بردن چربی روی کاناپه بر اساس مواد آن است.
در کالاهای چرمی به دلیل داشتن ماده ای ، تمیز کردن آنها آسان تر است. برای کسانی که می خواهند مبل را بشویند ، متخصص مربوطه سعی می کند با قرار دادن یک حوله کاغذی روی لکه و سپس فشار دادن اتوی داغ روی آن ، لکه را از روی مبل پارچه ای پاک کند.
البته او اطمینان می دهد که هنگام رنگ آمیزی مبل ، اتو مستقیماً روی مبل قرار نگیرد.

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • سیمین تراب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی