قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی و قیمت انوع مبل شویی در منزل در تهران مبلشویی در منزل تهران

قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی و قیمت انوع مبل شویی در منزل در تهران مبلشویی در منزل تهران

قیمت مبل شویی در منزل
بایگانی
  • ۰
  • ۰

نحوه تمیز کردن مبل از لکه های پارچه
به سرعت به لکه ها برسید. به محض ظاهر شدن نشت یا لکه ، آن را بلافاصله تمیز کنید. انتظار طولانی مدت قبل از درمان یک لکه - حتی چند دقیقه - می تواند باعث لک شدن لکه شود و از بین بردن آن مشکل می شود.
توصیه های سازنده را بررسی کنید. قبل از استفاده از شوینده ها یا محلول ها ، دستورالعمل های مراقبت سازنده را که معمولاً در برچسب های مبل می توان یافت ، بررسی کنید. عدم استفاده از محصولات تمیز کننده ایمن ممکن است باعث ایجاد اثاثه یا لوازم داخلی آسیب دیده برای همیشه شود.
کدها را برای تمیز کردن مبل پارچه ای خود بررسی کنید. آیا این حروف تصادفی روی برچسب مبل خود را می دانید؟ اینها در واقع رمز هستند! برای مشاهده لیست کدها - و معنی آنها - به جدول زیر مراجعه کنید.

- میز تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی -
کد تمیز کردن یعنی چه
W "پاک کننده پایه آب". برای تمیز کردن روتختی فقط از مواد شوینده بر پایه آب استفاده کنید. پاک کننده بر پایه آب نوعی محلول است که از آب به عنوان جز main اصلی خود استفاده می کند.
S / W "حلالها و پاک کننده های پایه آب." استفاده از حلال و پاک کننده های پایه آب بی خطر است.
S "حلالها". برای تمیز کردن روتختی فقط از حلال استفاده کنید. حلال نوعی محلول است که از ماده شیمیایی تمیز کننده به عنوان جز component اصلی خود استفاده می کند.

4- از برس خشک برای از بین بردن ذرات شل استفاده کنید. کل مبل را با یک برس سفت با موهای طبیعی بمالید تا به لک شدن پوست کمک کند و گرد و غبار و خاک به سطح آن برسد.

5. خلاac. قبل از مالیدن و تمیز کردن مبل پارچه ای ، از خلا manual دستی برای از بین بردن خرده ریزها و سایر ذرات سست استفاده کنید. با این کار شناسایی و تمرکز بر روی لکه های مزاحم هنگام نوبت تمیز کردن راحت تر خواهد بود.

6. با جوش شیرین تمیز کنید. جوش شیرین فقط برای پخت نیست - بلکه یک پاک کننده موثر نیز است. در واقع ، پاشیدن جوش شیرین روی کل مبل به از بین بردن بوها و شل شدن بیشتر لکه ها کمک می کند. همچنین می توانید از محلول جوش شیرین خانگی برای هر قسمت از لکه های عمیق استفاده کنید. در یک کاسه ، قسمتهای مساوی جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کنید. برای محلول خشک یا مرطوب ، اجازه دهید جوش شیرین به مدت 15 تا 20 دقیقه بماند. هنگامی که جوش شیرین لکه را به طور کامل جذب کرد ، با یک قلم مو جارو برقی بکشید. و مانند انواع محلول های تمیز کردن ، همیشه قسمت تمیز مبل را قبل از تمیز کردن کامل در محل ، درمان کنید.

7. درمان دقیق با عامل توصیه شده. با محصول توصیه شده مبل خود را تمیز کنید. اگر مطمئن نیستید که این محصول در توصیه ها قرار دارد ، قبل از ادامه کار ، یک منطقه کوچک را برای تغییر رنگ آزمایش کنید. چه از یک پاک کننده بر پایه آب استفاده کنید و چه از یک حلال (یا هر دو) ، دستورالعمل های موجود در بسته را دنبال کنید. اگر دستورالعمل ها گفتند که انجام این کار بی خطر است ، از یک پارچه نرم برای پاک کردن محلول استفاده کنید.

8. مبل پارچه ای را با پارچه ای نرم خشک کنید. مناطق مرطوب را با حوله خشک خیس کنید تا رطوبت باقیمانده را جذب کند. محلول تمیز کننده باقیمانده را با دقت تمیز کنید.

9. اجازه دهید مبل پارچه ای در هوا خشک شود. بگذارید اثاثه یا لوازم داخلی شب خشک شود و صبح از یک مبل تازه لذت ببرید!

آیا به جای آن باید مبل چرمی را تمیز کنید؟ به راهنمای تمیز کردن مبل چرم مراجعه کنید.

لکه مبل پارچه ای
نحوه تمیز کردن مبل از روی پارچه با بخار
آنچه شما نیاز دارید:

پاک کننده بخار اثاثه یا لوازم داخلی. اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده از توصیه های سازنده ، برای مبل پارچه ای ایمن نیست. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که فقط به دلیل ضدآب بودن مبل شما ، آن را برای گرما ایمن نمی کند. مانند سایر انواع پاک کننده ها ، همیشه قبل از اینکه بخار کامل بخرید ، مکانی را امتحان کنید (برای بازی با کلمات طراحی شده است)!

چه کاری باید انجام شود:

کتابچه راهنما را بخوانید دلیلی وجود دارد که بخارشوی همراه با دستورالعمل است. قبل از شروع آنها را با دقت بخوانید.
ابتدا خلاuum کنید. جارو برقی روی مبل شما - یا چیز دیگری قبل از آن - تمیز کردن را آسان تر می کند. خاک ، گرد و غبار و سایر ذرات سست تداخلی ایجاد نمی کند و بوم تمیزی را که می تواند از روی آن کار کند به تمیز کننده شما می دهد.
گردش هوا را حفظ کنید. فن را روشن کرده و تمام پنجره های اتاق را برای ایجاد بادگیرهای قوی باز کنید. این امر به جلوگیری از تجمع رطوبت باقیمانده کمک می کند تا گردش خون قوی حفظ شود.
ابتدا یک منطقه را امتحان کنید. این مرحله آنقدر مهم است که تکرار می شود. یک مکان مخفی کوچک را برای آزمایش تمیزکننده مانند پشت یا داخل دامن مبل انتخاب کنید (در صورت وجود و اگر مواد داخلی از همان پارچه خارج مبل باشد).
اجازه دهید مبل در هوا خشک شود. روی کاناپه ننشینید در حالی که هنوز مرطوب است. پنجره ها را باز نگه دارید تا اتاق خشک شود. به خاطر داشته باشید که ممکن است لازم باشد مبل را خالی بگذارید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی